Van Ottawa naar Toronto - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ilonka - WaarBenJij.nu Van Ottawa naar Toronto - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Ilonka - WaarBenJij.nu

Van Ottawa naar Toronto

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

05 Augustus 2014 | Canada, Ottawa

Vanmorgen een soort van ontbijt in het hotel, dit hadden ze verplaatst naar een andere verdieping en dat waren ze zelf ook nog niet gewend, wij waren net op tijd om nog iets te kunnen eten na ons was er bijna niets meer en werd het mondjesmaat aangevuld. In de auto naar Toronto, ik wil toch wel iets van toeristische route dus we rijden langs de 1000 Islands, onderweg nog een plekje aan het strand gezocht maar ook hier is weer alles privé. Uiteindelijk vinden we een piepklein stukje en daar nuttigen we wat fruit en andere lekkere dingen. Weer verder langs Lake Ontario, een toiletpauze doen we tegenwoordig bij de Mac, daar ook maar iets gegeten voor degene die dat willen dan verder langs het lake een erg mooie route, we mogen nog een stukje met een gratis pontje. Dan toch maar terug naar de snelweg want we moeten nog 2,5 uur. Uiteindelijk heeft de reis 8 uur geduurd tegen Toronto aan begon het kei hard te regenen en was het heel druk en hadden we veel file. Om half 7 eindelijk bij het hotel. Niet veel bijzonders, weer even kijken waar zitten we precies en waar kunnen we eten. We vinden op loopafstand een steakhouse, goed gegeten de pees in de bief van Ko wordt vervangen door een andere bief dus zijn niet eten bij de Mac heeft hij weer ingehaald. Nog een lekker kopje Kegs koffie na en we gaan weer naar het hotel, zo dadelijk lekker slapen en morgen nog ff iets van Toronto zien.

• 05 Augustus 2014 - 21:36

Pa/Ma V.d. Slikke:

Kinderen oud en jong ik ga nu een poging wagen om te reageren ,die van gisteren is mislukt, ik heb nu wat tips van Astrid gekregen.

Als ik die plaatsnamen lees die jullie aandoen, herinnert dat voor mij aan vroeger heel veel boerenmensen emigreerden daar naar toe.

Wij hebben hier mooie zomerdagen, vandaag allebei op de fiets naar Oostburg geweest, wij zijn dankbaar dat het nu weer kan.

Het ligt in de bedoeling om morgen naar Terneuzen te fietsen vanwege de verjaar dag van Charlot Jammer dat jullie hier niet zijn, anders kon den je er ook naar toe.

De afspraak met Dr al Mafragi is wegens familie omstandigheden uitgesteld.

Lieve mensen nog goede dagen en goede thuisreis O{pa] O{ma}.

• 05 Augustus 2014 - 21:47

Astrid:

Goed gedaan moeders.

• 07 Augustus 2014 - 00:48

Ilonka :

Dank jullie voor de reactie wanneer mag je nu naar mafrag? Gr ingrid